رئيس التحرير : مشعل العريفي

شاهد : الفنانة "شيما الحاج" تبكي وتكشف تفاصيل الفيديو الجنسي لأول مرة!

تابعوا المرصد على Google News وعلى سناب شات Snapchat

تابع صحيفة" المرصد" عبر تطبيق شامل الاخباري

https://shamel.org/panner

صحيفة المرصد: ظهرت الفنانة المصرية شيما الحاج- لأول مرة- بعد الفيديو الفاضح لها مع زميلتها الفنانة منى فاروق والمخرج الذي يقال إنه خالد يوسف لتدلي بتصريحات صادمة عن الواقعة.
وقالت شيما الحاج في تصريحات صحافية لها: “إحنا بنتين كنا ضحية، حبينا شخص وصدقناه وتزوجناه، لم تكن كل واحدة فينا عارفة أنه متجوز التانية، وعرفنا في نفس يوم الواقعة”.
وأوضحت شيما الحاج: “تزوجها بعد زواجه منى، وأنا اطلقت بعد الواقعة مباشرة، وحاول يرجعلى تانى وأنا رفضت، ومش عارفة إيه اللى هيحصل بكرة”.
وتابعت شيما الحاج: “أنا بعتذر عن أي حاجة الناس شفتها، وبعتذر عن أي فكرة غلط وصلت لهم، لكن أتمنى أن الناس تبصلنا بعين الرأفة والرحمة وتعرف الحقيقة، إحنا استحملنا كتير، عشنا 4 أو 5 سنين في خوف ورعب، وفكرنا كتير نعمل أي حاجة، لكن دايمًا كان بيتقال أن مفيش حاجة هتحصل، ولو أنتوا رحتوا حررتوا محضر أنتوا اللى هتتأذوا، ويمكن ده كان غلط مننا”.
وقالت شيما الحاج: “في البداية اتعرفت عليه بصفته مخرج سينمائي يبحث عن وجوه جديدة، أنا مكنتش متذكرة أي حاجة حصلت في اليوم ده، لكن تصوير الفيديو تم في الشقة اللى أنا كنت مقيمة فيها معه”، متابعةً: “إحنا كنا مغيبين، ومش عارفة الفيديو ده أتصور إزاي، التفاصيل أنا قلتها في محاضر النيابة، ومش عايزة أتكلم فيها تاني”.

arrow up