مرتضى منصور: الكل يقف ضد الزمالك .. عاوزين مني إيه وبتتحرشوا بيا ليه.. أنا دكر ومحدش يقدر يقف أمامي!

مرتضى منصور: الكل يقف ضد الزمالك .. عاوزين مني إيه وبتتحرشوا بيا ليه.. أنا دكر ومحدش يقدر يقف أمامي!

صحيفة المرصد:انتقد مرتضى منصور رئيس نادي الزمالك كثرة محاولات هدم القلعة البيضاء في عهده بعدما تسلمه خرابة من ممدوح عباس رئيس النادي الأسبق.

تزوير بعض الأوراق

وقال مرتضى منصور: “ممدوح محمد فتحي عباس مزور، قام بتزوير بعض الأوراق بدون موافقة الوزير أو الجهة الإدارية، وقام بصرف شيكات لنفسه وهذا أمر غير قانوني بالمرة، ويستدعي الحبس بشكل مباشر”.

وأضاف: “الكل يقف ضد الزمالك.. عاوزين مني إيه وبتتحرشوا بي ليه.. أنا دكر ومحدش يقدر يقف أمامي”.

وأكد مرتضى منصور أن أعداد جماهيره في٤٠ مليون مشجع في مصر و٩٠ مليون في الوطن العربي ولا يستطيع أحد كسره.

مشاكل مع الدولة

وأوضح مرتضى منصور أن الزمالك يتعرض للضرب ولا توجد مشاكل مع الدولة أو الوزير، ولكن المشكلة في من صدر المشاكل بين الزمالك والدولة.

وقال مرتضى منصور: “القصة ليست السعيد قالوا إن الصفقة فنكوش ولكني حصلت على توقيعه من ناديه”.

ويعقد مرتضى منصور مؤتمرًا صحفيًا في مقر النادي بميت عقبة الآن للكشف عن تفاصيل صفقة القرن وأزمات عديدة تهدد الزمالك.

للاشتراك في خدمة “واتس آب المرصد” المجانية أرسل كلمة “اشتراك” للرقم (0553226244)

في حال رغبتكم زيارة “المرصد سبورت” أضغط هنا

التعليقات مغلقة.

21 تعليق

  • 21
    عبدالله اليامي

    الإعتراف سيّد الأدله ، مرتضى منصور دكر وليس رَجُل.

  • 20
    👑اسمرعبر🏆الملكـــي👑

    اتمنى يصير مرتضى منصور رئيس لهلالنا هو يزاعق في التلفزيونات ويصير هلالنا نادي الزعيق اسم على مسمى

  • 19
    ولد عنيزه

    حركات البلطجة ماتنفع يا دكر

  • 18
    غير معروف

    كنت ذكر بط وجاك حر ينفض ريشك ويخليك تمشي و تكلم نفسك

  • 17
    ابوصالح سكري

    ووووووووووالله غريبة يابنوك مصر وووووينك بنوك مصر نادي الزمالك في خطر كثير ديون وبلا بطولة في مصروافريقيا معقولة يا باشة بنوك مصر لا تحترم جمهور الزمالك في مصر وبلادعم وفزعة مصيبة اوي اوي يا باشة

  • 16
    حبشوش

    ارفع للفيفا بقضيه السعيد وخذ حقك غصب عنهم

  • 15
    ابرهه

    ههههههههه تعليق 14 سبع البرمبه ههههههههههههههههههههههه

  • 14
    الى تعليق 10 طاقية ابونقطتين اسيويا

    قدع ياسبع البرمبه

  • 13
    غير معروف

    صحيح انك كنت دكر بط ودالوقتي بقيت بط من غير دكر

  • 12
    ابو منار

    وانا اشهد انك دكر وابن بلد وصعيد وصفتك مستشار وخبير قانوني ارجو لك الفوز علي الاهلي المصري وريئسه الفخري وانا بحب نادي الزمالك اوي اوي اوي اوي

  • 11
    غير معروف

    تعليق مخالف

  • 10
    صراع *

    تعليق مخالف

  • 9
    عللللوم

    مرتضي ماتكلش عيش **

  • 8
    الوافي

    تعليق مخالف

  • 7
    ابو //// ودياااااااااااااااااالن

    هذا ينطبق علية المثل ((( حرك ،، تبلش )))

  • 6
    الغامدي11

    الرجل هذا ** و غبي ماخذ الدنيا بالذراع
    ** ههههههههههههههههه

  • 5
    النمس

    عبيط ودعوجي حافظ كم صفحه في القانون امتحن الناس

  • 4
    RiMa ريما🙇°•🗨

    متعاطفة معاك يا مرتضى “خـروج

  • 3
    المواطن

    خليك حلو عشان تاكل رز !

  • 2
    ابونواف...

    مبالغ في جماهيرية للزمالك الأهلي جماهيريته اكبر من للزمالك

  • 1
    المسافر

    حلوة انا دكر يخرب بيتك مرتضى منصور أولوا
    له إن كل راقل دكر وليس كل دكر راقل
    يا ابن إيه